Verkkokaupan ehdot ja yhteystiedot ongelmatilanteissa
Tämä on Gallen-Kallelan Museon verkkokauppa. Toimija on Akseli Gallen-Kallelan Museosäätiö.
- Y-tunnus: 0200588-4
- Postiosoite: Gallen-Kallelan tie 27, 02600 Espoo
- Puhelinnumero: 010-4068840 museon aukioloaikoina
- info@gallen-kallela.fi
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Akseli Gallen-Kallelan Museosäätiö on yleishyödyllinen yhteisö, ja museokauppamme on arvonlisäverotonta toimintaa.
Toimituskulut, toimitustapa, toimitusehdot ja toimitusaika
Kaikkiin tuotteisiin on lisätty toimituskulujen hinnat Suomen Postin viitteellisin hinnoin, ja ne sisältävät myös mahdolliset pakkausmaksut. Näin ollen kaikki hinnat sisältävät myös toimituksen lukuun ottamatta tapahtuma- ja konserttilippuja sekä sähköisesti toimitettavia tuotteita, kuten pdf-julkaisumme.
Toimitustapa on Posti, ja tilausten käsittely- ja toimitusaika on 2 - 4 arkipäivää. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 12.2.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa Paytrail Oyj:n maksutavoilla, jotka ovat kotimaisten pankkien verkkomaksut, Visa & Mastercard, American Express, Mobilepay, Pivo sekä Siirto.
Maksuehdot ovat seuraavat: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian. Verkkokauppamme palvelee asiakkaita pääasiassa arkisin: älä siis huolestu, jos et saa meiltä sähköpostia viikonlopun aikana.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä sähköpostiimme info@gallen-kallela.fi tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä osoitteeseen Gallen-Kallelan Museo, Gallen-Kallelan tie 27, 02600 Espoo. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Kaupan peruuntuessa palautamme maksetun summan alkuperäistä maksutapaa noudattaen. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa museolle, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Vastuunrajoitus
Akseli Gallen-Kallelan Museosäätiö ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
Gallen-Kallelan Museo
010 - 4068840
info@gallen-kallela.fi